Hoi als mijn trombone dof klinkt en speelt alsof er iets in zit wat moet ik daar aan doen?

Ik was laatst aan het spelen toen er na een tijdje doffe tonen uitkwamen en het voelde alsof er iets de lucht blokkeerde in de trombone dit was niet zo wat zou dit kunnen zijn

2 weken geleden
in: Muziek
1.4K
jc54
2 weken geleden
Schuiftrombone of ventieltrombone?
Amadea
een week geleden
Condenswater dat loskwam toen je het instrument ging nakijken.

Geef als eerste antwoord